22 aug. 2010

Bonde söker fru

Tiden går fort när man har roligt


Nu är det ett helt år sedan Bonde söker fru spelades in och tiden har gått så otroligt snabbt. Hösten var ju rätt märklig för oss eftersom vi var tvungna att vara så hemliga. Inte kunna handla tillsammans, inte ses ihop alls faktiskt.
När det kom folk till gården som skulle kolla på häst eller likn. så var jag tvungen att gömma Stefans skor och jacka så ingen skulle misstänka något och hans bil fick ofta stå parkerad bakom ladan. Nu i efterhand undrar vi förstås hur många som misstänkte något. Hade ni någon aning?

Det är otroligt skönt att den tiden är över även om jag förstås inte ångrar en sekund av det.
Jag trodde det där med tv skulle vara över för min del men så fick jag i somras en förfrågan att vara med i Fångarna på fortet. Ett sånt erbjudande tackar man inte nej till! Inspelningen skedde redan i Juni och det var fantastiskt roligt.

Hur det gick för mig och mitt bondelag får ni se måndagen den 30 augusti.
Hela laget med Tv bönder. Thilde, Peter, Karl-Petter och Fredrik

1 kommentar:

  1. Själv är jag en tjej som väntar på att teve-hösten ska börja... och hoppas lite nervöst på att jag inte framställs som den idiot jag kände mig som under "bondeäventyret" ;) Lycka till med hus och kärleken och allt!

    SvaraRadera