13 sep. 2010

6 bästa ridbilderna!

Att välja mina favoriter bland hästbilder blir för svårt så jag begränsar mig till bara ridbilder denna gång. Favoriterna bland fölbilder, hingstar och flocken kommer en annan gång. 
Jag och Stefan på ridtur under vår semester på Irland.
Att bada med häst är härligt!
Min hingst Örn och jag.
Två tjejer som jobbat här på varsin sida om mig.
Jag och ett gäng kompisar red på en underbar långtur i flera dagar på Österlen.
Min allra första häst Hugur och jag. Han är nu 20 år gammal och här är vi på en härlig flerdagarstur på Fårö. Glad ryttare va!

4 kommentarer:

  1. Underbara bilder! :)

    SvaraRadera
  2. Hej Thilde.
    Så kul att jag hittade din blogg, funderat om du hade någon.
    Såg du hade kommenterat hos Susanne idag. Väntar på ett telefonsamtal från henne, föratt höra hur det har avlöpt idag. Fina bilder o gosiga kisar. Hoppas nu svansen läker bra. //KramelikrAM

    SvaraRadera
  3. Åh vilka härliga bilder! mycket fart och fläkt :) Vilken trevlig blogg du har förresten! Kul att kunna hänga med i vad som hände efter bonde söker fru =)

    SvaraRadera