30 sep. 2010

Dagens höstiga hästbild

Jag försöker bunkra upp med bilder från soliga, vackra dagar nu när jag vet att den mer färglösa årstiden börjar. Det är inte lika kul att fotografera när marken är svartbrun och träden står nakna. För att inte bli en av dem som blir trött och nere av att vintern kommer så försöker jag föreställa mig massor av mysiga kvällar med varm choklad och en tänd brasa. Jag vet att det som vanligt inte blir så många sådana kvällar per vinter men tanken värmer mig ändå. Sen får jag förstås inte glömma att det är det massor kvar av den fina hösten.
Ýrja och Lilja tar det lugnt i hagen

3 kommentarer:

  1. Hej Thilde!

    Kul att du har börjat blogga! :)
    Men vad hände med det planerade huset? blev det inte av alls? det ni pratade om i bonde söker fru, stefan hade ritningar och allt.

    Mvh Jenny

    SvaraRadera
  2. Hejsan Jenny!
    Du har helt rätt. Vi hade tänkt bygga men så snubblade vi över ett riktigt drömhus och slog till på det istället. Läs första inlägget i bloggen som heter: "nu startar bloggen" så står det mer om det.

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker bild.! Hösten är för underbar och de fyrbenta vännerna också för den delen. Trevlig helg!

    SvaraRadera