14 sep. 2010

Fritid!

Nu när kurs och lägersäsongen är över och det lagt sig ett skönt lugn över gården så har jag plötsligt en massa fritid som jag inte är van vid att disponera. Att rida är inte längre ett måste utan bara ett nöje och dagar som idag när solen skiner har jag verkligen passat på att vara ute och göra det jag gillar mest. Ikväll ska jag sedan hem till min kompis som flyttat och bo över för att "testsova" den nya lägenheten. En liten till sväng till Ikea lär nog också hinnas med.
Jag och Örn har roligt ihop!

3 kommentarer:

  1. Det är ren och skär lycka att titta på bilden av dig och Örn.

    SvaraRadera
  2. Kan du inte skriva lite om hur det blir sen när du flyttar? va händer me gården? Kommer du åka dit varje gång för att ta hant om hästarna? flera gånger om dan? Eller hur är allt tänkt? *En väldigt nyfiken*

    SvaraRadera
  3. Åh, jag önskar jag hade mer tid över nu och kunde rida oftare. Hösten är underbar att vara ute i skogen i! Kaktus blänger uppmanande in i köket just nu! Han och Hubbe vill ha nytt bete, vilket inte kanske är så akut med tanke på deras runda magar :-) Ha det så bra!

    SvaraRadera