27 sep. 2010

Gårdagen i bilder

Vissa av dagarna i September har varit ovanligt vackra. Jag har lust att bära med mig kameran överallt men för att kunna göra det lär jag skaffa mig en mindre och mer behändig kamera. Kanske kan det räcka med att i framtiden ha en iPhone. Igår knäppte jag några kort innan jag åkte iväg på den lite lustiga företeelsen "hönsbytardag" i Ramstalund utanför Uppsala. Här är ett axplock ur gårdagens bilder.






Stefans Folkabuss gör sig fint i höstljuset invid det nymålade garaget
Häromdagen var Stefans föräldrar på besök. Buketten vi fick står sig
fortfarande och inspirerar till en framtida trädgård med massor av fina blommor.


När jag åkte på hönsbytardag fortsatte Stefan måla och nu är hela garaget
målat en vända. Trist bara att allt måste målas en gång till
innan det är klart. Men snyggt blir det!

Jag älskar verkligen höstfärgerna!

2 kommentarer:

  1. Hej Thilde!
    Jag har en lite fråga bara. Du tar så fantastiska bilder! Fina färger och vackra på sitt vis. Men vad använder du för kamera?
    Ha det kalas!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Jag har en Nikon D5000 som jag tycker är jättesmidig.

    SvaraRadera