4 sep. 2010

Jag har aldrig varit fulare!

Idag var det alltså dags för Lagtävling i Bälinge där det tävlades i olika gångartsgrenar för islandshästar. Vi var utklädda till vampyrer med röda linser och huggtänder. Undrar vad dom trodde när jag kom in på macken på vägen hem. Haha! Då hade jag i alla fall tagit ur huggtänderna.

Jag och mitt lag knep flera förstaplatser i de olika grenar och leder totalt hela tävlingen. Weeehooo!
Vi som känner oss så oförberedda och ingen av oss har tränat för den här tävlingen. Hästen jag red på har till exempel bara gått på ridläger med barn hela sommaren. Vi är väldigt nöjda och komemr fira med en pizzakväll på gården för att ladda upp inför morgondagen. Vi har kommit på en del bra knep för att försöka knipa några extrapoäng i morgondagens finaler. Vad vi ska göra får jag förstås inte avslöja då någon konkurrent skull kunna sno vår idé. 
Håll tummarna för oss imorgon. 

Tänkte bjuda på lite bilder från dagen. Håll till godo!

Jag har aldrig sett så galen ut som idag.
Ögonen skaffade jag hos Färgadelinser.com
Jessica hann bara prova den lånade hästen en gång innan tävlingen men presterade ändå toppenbra!

Lagmedlemmen Jennifer mitt i sminkningen
Jessica på Nattfari
Julia tävlade fina Líf och knep bland annat en förstaplats i trail
Jag och Palli i tölt

4 kommentarer:

  1. härliga bilder! :D huvudsaken är ju att man har kul!

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Det är jätte roligt att du börjat blogga. Följde dig i Tv-programmet "Bonde" och det var så himla kul att se att det blev äkta kärlek till slut! Ni är så söta tillsammans! Nu är det roligt att följa er och renoverinen av ert nya hus, tittar in på din blogg varje dag. Lycka till på tävlingen i morgon och med ert nya hus !
    Kram från Maria B

    SvaraRadera
  3. Hej Thilde!
    Har funderat en del på dig sedan "bonde" tog slut och blev så glad när jag såg att du börjat blogga. Blir så imponerad av unga människor som vågar satsa på att göra det de vill här i livet. Kommer definitivt att följa hur det går med husrenovering, hästar, hundar mm.
    Önskar er all lycka till med allt!
    Britta A

    SvaraRadera
  4. Hej på dig!
    Kul att du börjat blogga, jag fick reda på det genom Emmas blogg. Kommer att följa med på din och Stefans liv framöver. Tycker det ska bli intressant.
    Lycka till önskar jag er båda.

    SvaraRadera