3 sep. 2010

Kristallen, here we come!

Det känns lite pirrigt. Om några timmar åker jag och Stefan till Stockholm. Först ska vi möta upp teamet från Tv4 på söder och sen åker vi gemensamt till Globen där galan går av stapeln. Den börjar först vid sju men det ska bjudas på middag från klockan fem.

Jag är orolig att jag ska få skavsår från mina nya skor (inte bra att jag inte har gått in dom alls) och nervös att det ska hällregna så att vi ser ut som dränkta katter när vi kommer fram (jo, ett paraply är nog bra att ha med). Eller så är jag kanske bara lite allmänt nervös helt enkelt som jag ofta blir när jag ska iväg på något nytt.

Mest av allt ska det bli roligt att vara där, se det på riktigt och kanske träffa lite folk som vi känner. Det kan ju vara första och även sista gången vi får gå så vi ska försöka njuta så mycket som möjligt.

Imorgon bitti ska jag upp tidigt för att tävla så  därför får vi inte blir alltför sena ikväll. Det passar oss jättebra eftersom vi båda är lite mer åt det kvällströtta hållet. När det gäller kläder kommer vi båda se ut ungefär som på min systers bröllop som jag visade bild på här.

Bonde söker fru är dessutom nominerade så håll tummarna för oss
Kvällens programledare

4 kommentarer:

  1. Vad spännande,ska hålla tummarna i kväll,Ha en trevlig och mysig kväll,ps ta med plåster i väskan OM du skulle få skavsår,jag brukar alltid ha det med mig =) Kram

    SvaraRadera
  2. Låter superkul! Ha det så trevligt! Mycket fin blogg förresten, ska bli jättekul att få följa er i husrenoveringen. :) Vi ska själva bygga ut vårt hus till våren och jagar därför lite inspiration...

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får en rolig kväll och att du slipper skoskav! Ska sitta och kika på galan på tv ikväll tänkte jag.

    SvaraRadera
  4. Vad fina ni är! Hoppas ni har trevligt!

    SvaraRadera