21 sep. 2010

Snygg kökssoffa!

Jag har ju i tidigare inlägg nämnt att jag hjälpt en kompis med hennes flytt. Det har varit så härligt att få vara med i alla tankar och planer kring det nya boendet och det börjar sakta med säkert bli otroligt fint. Häromdagen hittade vi en kökssoffa som passade perfekt in i hennes stora kök. Igår hittade hon ett riktigt fint tyg som blir en snygg kontrast mot allt det vita i lägenheten. Det kommer hamna på soffan och även på två köksstolar som ska kläs om. Visst blir man glad av alla färgerna?
Den härliga kökssoffan!

5 kommentarer:

  1. Fan va jag gillar din blogg och dig! Du verkar verkligen vara så jordnära och skriver så roligt =) Det med födelsedagsrosen var ju väldigt kul, det är nog många som skulle försöka visa hur romantiskt dom har det, fastän det kanske inte riktigt har det så. Medan du visar att ni både är väldigt kära och har jäkligt mycket humor.
    Sen tycker jag att det du skrev om SD är riktigt bra, att de andra partierna inte ska samarbeta med dom. Bra att du röstade grönt. Du får aldrig sluta blogga:P

    SvaraRadera
  2. Snyggt med gamla möbler som får nytt liv!

    SvaraRadera
  3. Du har en toppenfin blogg och verkar vara en härlig person och personlighet.

    Du har fått en överraskning på min sida;)

    SvaraRadera
  4. Vart har hon hittat det fina tyget? Kram

    SvaraRadera
  5. Det är faktiskt från Ikea och var inte alls särskilt dyrt.

    SvaraRadera