5 sep. 2010

Vampyrerna vann!

Med lite lagom mycket mutor (som att visa lite hud för domarna) så såg vi till att knipa förstaplatsen på dagens final. Det har varit en superkul helg och alla i laget har varit kanonduktiga. Nu är vi trötta och nöjda och hoppas på att kunna göra om det nästa år igen. Jag gillar verkligen tävlingar på den här nivån när det bara är på skoj. Har lite dåliga tävlingsnerver så i för stora sammanhang blir jag alldeles knäsvag när jag ska rida in. Lagtävlingen på Tunabanan är därför min absoluta favorittävling på året!
Hela vampyrlaget på vårt ärevarv
Jag och Palli i lösatygelmomentet i T2

2 kommentarer:

  1. Grattis till segern! Gillar verkligen din blogg och följer den varje dag :)

    Mvh,
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten!

    SvaraRadera