13 okt. 2010

Fler frisyrbyten?

Nu när hästarna snaggas är det förstås inte så konstigt att jag får frågan om min egen frisyr i en kommentar. När det gäller mitt hår är jag lite bekväm av mig den här årstiden och tycker det är otroligt skönt att det går att sätta upp i en hästsvans. Vet att frisyren dock inte är den snyggaste när det från en uppklippt page har fått växa ner till axlarna. Planen är nog att återgå till något liknande den uppklippta pagen för det trivs jag verkligen i. Jag har haft allt från jättelångt till jättekort och testat mig fram en hel del. Jag har till och med haft brunt hår en gång men Huh! det gör jag aldrig om.  

Blont är det enda som passar.

Långhårig, 20 årig Thilde
Bästa Helena klippte mig till slut och det blev betydligt kortare
Men kort har det varit även när jag var 15 år
Förra sommarens längd
Ska nog boka en klipptid snart!

3 kommentarer:

  1. Varför inte låta det växa? Du har så himla fint tjockt hår och tänk så mycket uppsättningar du kan göra då.

    SvaraRadera
  2. Tyvärr blir det ju så sällan att man gör håruppsättningar annat än hästsvans. Eller tänker du på något speciellt tillfälle som ett framtida bröllop månne?

    SvaraRadera
  3. bild nr 2 uppifrån är du skitsnygg i håret=)Kram Louise

    SvaraRadera