9 okt. 2010

Höst i hästhagen

Brukar ni följa bloggen har ni nog snart lärt er namnen på alla hästar här på gården. Tror att det är ungefär 25 stycken just nu så de flesta har nog varit med på bild i alla fall någon gång. Eller så är det bara jag som alltid memorerar hästnamn. Ofta lär jag mig hästarnas namn fortare än ägarnas vilket kan vara lite jobbigt. 
Här kommer lite fler höstiga hästbilder från hagen.
Tre snygga ryggar. Lilja, Imnir och Hugur.

Freisting är en av mina dräktiga "tanter" i hagen.
Vackra Dufa ska tillsammans med sitt föl snart åka hem till sin ägare utanför Varberg.
Kan inte få nog av Rakel! Längtar så till nästa vår när hon går att rida.
 Snart slutar nog hästbilderna att hagla in här på bloggen. Det kommer nämligen bli lite lerigare, lite mörkare och lite tristare i hagen. En och annan hästbild lär ni nog få dras med ändå med tanke på hur stor del av min vardag de upptar.

6 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder! Här har det tyvärr redan börjat bli rätt lerigt, men vi har haft ganska tur, hösten har inte varit så regnig-ÄN. (Nu lär det väl börja regna snart bara för det. ;).

    Visst är det lättare att komma ihåg hästnamnen än människonamnen märkligt nog? :D

    SvaraRadera
  2. Thilde,

    det ar sa roligt att fa folja dig och dina fyrfota har fran Wales!
    Rakel ar ju en riktig prinsess hast!!!!Nastan overkligt vacker!!!!
    Hoppas var lillstinta mar bra! Antar att hon vaxer sa det knakar...

    Andriette (Vislas kompis)

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder! Gillar bäst den första med hästryggarna /Frida

    SvaraRadera
  4. jag vill se leriga bilder sa jag kan gotta mig att har ar det sooool och varmt! =P hehe

    SvaraRadera
  5. Ska bli riktigt spännande att följa Rakel! Har själv en halvbror till henne.

    SvaraRadera
  6. Rakel är så himla fin. Ser helt ljuvlig ut. Fler bilder och kanske någon berättelse om henne önskas!
    /Mette

    SvaraRadera