10 okt. 2010

Jag är kär!

Jag har i stort sett alltid favoritlåt som jag blir alldeles kär i. När jag inte har skivan eller köpt spåret från Itunes så är det bara när låten spelas på radio eller hemma på youtube som jag hör den och blir alldeles lycklig och sjunger med. Oftast slutar det med att jag lyssnar på den alldeles för mycket och så tappar jag den där magiska känslan så småningom. Då måste jag göra paus från den låten ett tag men den hamnar nästan alltid på ett par blandskivor eller spellistor innan det.

Min kärlåt just nu är Lalehs "Big city love".
Lyssna och njut!




En annan låt som mina nära och kära troligen tröttnat på sedan länge är Tracys version av "House of the rising sun". Den lyssnar jag på rätt sällan nu för tiden men varje gång får den mig att ryckas med och bli så jäkla glad.

1 kommentar:

  1. åh, "big city love" är ju jättebra :) haha, jag hyllade den faktiskt själv på min blogg för ca 1½ år sedan... :)
    http://eling.webblogg.se/2009/may/bast-musik-just-nu.html
    House of the rising sun var ju riktigt bra! kan bli en ny favorit :)

    SvaraRadera