15 nov. 2011

Besök av tidningen

I morse fick jag dricka mitt morgonkaffe i sällskap av en journalist och hans praktikant. Det var en uppföljning till den artikel i UNT som publicerades igår (läs den HÄR) och handlade alltså om mitt deltagande i Tierps Kommuns beredning som heter "Bilden av Tierp". Vårt jobb är ju nu att kartlägga vad folks bild av Tierp är, vad det finns för vision till om säg 10 år och sedan föreslå lite vad som behövs för att man ska nå dit. Spännande och kul för min del att variera arbetssysslorna lite. Idag blev det fotografering på gården och med en häst. Jag slapp allt det där konstiga poserandet som jag och Stefan tvingats göra sedan vår medverkan i Bonde söker fru. Här kan ni se några av "De knäppaste poserna vi gjort!"
Att julpyssla i ett webb-tvinslag är en av de saker vi fick ställa upp på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar