5 mars 2013

Babysim är en hit!

Elsie har alltid gillat att bada och längtan efter ett badkar här hemma är stor (Drömmen om ett badrum!). Nu har vi varit iväg tre gånger på babysim i Gävle (Gävlebabysim)och hon gillar det verkligen. Det är så skoj att se henne slappna av mer och mer och börja plaska och leka. Helst skulle hon dricka upp hela poolen men det är jag inte så sugen på att hon gör så vi försöker begränsa slurparna. Nästa tillfälle ska en fotograf vara där med undervattenskamera så vi hoppas på att få till nån fin bild på henne i vattnet. Det vore ett kul minne. 
Själv vill jag aldrig mer kliva ner i en vanlig pool. Jag är ju lite av en badkruka som avskyr att kliva ner i kallt vatten men på babysimmet är ju vattnet betydligt varmare och jag slipper frysa. Underbart! Det är med andra ord tur att jag har ett barn så jag kan åka dit och bada med jämna mellanrum.
Elsie har alltid gillat att bada.

5 kommentarer:

  1. Åh vilken söt bild!

    SvaraRadera
  2. Men vad lik Stefan hon är på det här kortet.. :))

    SvaraRadera
  3. Vilken jättefin bild på fina Elsie

    SvaraRadera
  4. Åh, Eyra dör av avund ;) Men vi har faktiskt ett badkar, vi badade idag!

    Synd att vi inte bor närmare, då hade jag gärna röjt med era jyckar!

    SvaraRadera