7 aug. 2013

Sommarrea på hästar!

Häromdagen fick jag äntligen hjälp av min trogna följeslagerska Julia (Världens bästa Julia!) och vi drog iväg till Hökebo för att ta bilder på några av de hästar jag ska sälja.
Innan hösten hoppas jag halvera min hästflock så därför vill jag tipsa alla som är lite sugna på att skaffa häst att kolla in sidan Frostimport.com för att läsa mer om vad jag har till salu just nu. Ännu fler bilder och info hittar ni också om ni gillar Frostimport på Facebook.
En riktig stjärna! Ás från Hökebo f-12 är något för dig som söker något extra.
Freisting frá Stóra-Hofi är ett fint avelssto/ridsto med bedömningen 7.83.
Silja från Hökebo f-12 är lillasyster till min hingst Ess så hon har att brås på.
Smæli från Hökebo f-11 är en supercharmig och lovande valack.
Rödblacka Vikingur från Hökebo f-12 rör sig väldigt fint och är väldigt trevlig att hantera.

4 kommentarer:

  1. Jag tar alla, gud vilka fina hästar du har, jag önskar jag kunde köpa dem alla.

    SvaraRadera
  2. i vilkenprisklass är Freisting och Ida

    SvaraRadera
    Svar
    1. Freisting ligger ute på annons på hästnet: http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=742918&inriktning=&typ=3 och kostar 69 000 (men allt går att diskutera vid snabb och smidig affär). Ida har jag tänkt mig 98 000 för men även det är förhandlingsbart.
      Båda är förstås momsade och köper man mer än en häst (eller en vän köper samtidigt) så kan jag ge bra paketpriser.

      Radera
    2. Tack för svaret :)

      Radera