11 dec. 2017

Äntligen mer turkost!

Jag har sen länge haft turkost som favoritfärg (En hyllning till färgen turkost) men först nu har jag äntligen mer turkost i hemmet. Än är jag inte färdig med allt fix inne men är på god väg och älskar det. Ett projekt som dessutom snart är klart är en alldeles egen fantastisk bastu! Ska fixa bilder när det är klart för det blir otroligt fint. Ser fram emot att inviga den till jul och dessutom är den ju perfekt att låna ut till hyresgäster som hyr längan här på gården.
Här kommer lite från vardagsrum och hall (om nån är nyfiken) till att börja med.
Hyllorna har kommit upp på väggen och skåpet jag köpte (som va riktigt fult innan) blev som nytt med färg och nya knoppar. Perfekt som linneskåp!

Här ska det upp lite mer lådor för förvaring men nu har jag och barnen i alla fall en tv vilket vi inte haft på ett drygt halvår.

Älskar växter och börjar sakta lyckas fylla alla fönsterbrädor. Gillar barnens lilla hörna också!
Färg som blev över från skåp i vardagsrummet räckte till ett litet väggskåp i hallen.

En turkos detalj jag saknar är mjuka och sköna (och extra långa upp på vaden) raggsockor. Om nån har tips på någon som stickar på beställning så tar jag tacksamt emot det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar