19 sep. 2010

En heldag i huset!

Stefan håller förstås på Ferrari
Nu ska vi först måla färdigt garaget här hemma på gården men sen ska vi åka upp till huset resten av dagen. Idag kan vi stanna rätt länge även om det är söndag för det är ingen Formel 1 på tv. Stefan råkar nämligen vara galet intresserad av just den sporten och när det sänds sammandrag på söndagarna i en timme så försöker han se till att vara hemma. Jag har inte direkt blivit lika biten men efter alla hans passionerade tal om vilken grym sport det är så kan jag i alla fall förstå honom lite bättre. Det är lite mer komplicerat är jag trodde och både fysiskt och strategiskt. Jag gissar att han kan känna sig lika förundrad över min passion för hästar som jag för hans kärlek till Formel 1.


En av mina största kärlekar, Ófeigur
Vi tänkte åka förbi i Månkarbo och rösta på vägen upp till huset så det blir gjort innan dom stänger. Vid ett val kom jag till lokalen fem minuter för sent och blev påmind om hur det kan bli ibland för oss tidsoptimister. Idag ska jag alltså inte göra om det misstaget utan se till att få det gjort innan lunch.


Hoppas på att kunna återkomma senare med ännu fler nya bilder från huset
Hoppas ni får en skön söndag och att ni kommer i tid till vallokalen.

2 kommentarer:

  1. Vill bara säga att jag gillar din blogg skarpt mycket! Fortsätt blogga thilde!

    SvaraRadera
  2. Fler hästar i Formel 1:) Det är väldigt kul att se det live, det gjorde jag i sommar i Tyskland!
    Ligger nya huset i Månkarbo också?
    Din blogg är bra försöker att läsa varje dag!

    SvaraRadera