8 sep. 2010

7 bilder att bli glad av

Ibland är bilder riktigt bra glädjespridare och jag har några favoriter som får mig att le varje gång jag ser dem. 

Finns det något vackrare? Min syster Lovisa gifte sig i Augusti
Peruken skickades runt på en midsommarfest och stannade till slut på Viska (min pappas hund) som visade sig klä riktigt snyggt i långt hår.
Wow, jag blir lika lycklig varje gång jag ser vårt nya hus!
Stefans kamerasmil. Det blev en rad plåtningar till olika tidningar i samband med Bonde söker fru och Stefan utvecklade en alldeles speciellt "fotomin" som får mig att le varje gång.
Min syster Lovisa tillsammans med Rita som är min äldsta systers dotter. En bild från i somras som kommer värma många vinterkvällar!
Selma har en förkärlek för nappar och eftersom hon är så toksöt med napp så får hon hållas.
När min äldre syster gifte sig ordnade jag möhippa. Den blev ärligt talat inte den bästa men som tur var avslutades kvällen i Öregrund och där blev mysfaktorn hög.

9 kommentarer:

  1. Alltså...erat hus är ju så fiint! Där kan jag tänka mig att bo! (när det blir klart! ;-) )Verkligen mysigt med gammal stil.

    Ni är väldigt lika du och dina syskon, trodde nästan det var du först på bröllopsbilden!

    Såg jättehärligt ut alla bilder, och Stefan är en riktig snyggis!
    Gillar rödhåriga killar, har en sälv! :-D

    SvaraRadera
  2. tackar!

    Och kanske ser han rödlätt ut på kortet men Stefan är 100% blondin som jag själv.

    SvaraRadera
  3. Måste fråga: Hur många ingångar/ytterdörrar har ni på ert hus egentligen? Eller består det av flera lägenheter? Fint är det i alla fall med all snickarglädje.
    Sonja

    SvaraRadera
  4. Har alltid uppfattat Stefan som lite rödlätt, på TV och på dina bilder. Men det kanske är annat i verkligheten. Tycker han ser bra ut iallafall! :-)Och verkar vara en go kille som kan mycket!

    SvaraRadera
  5. Jättefina kort! Jag förstår att du längtar till huset. Mitt favoritkort är absolut Rita och Lovisa.

    Mål Väl

    SvaraRadera
  6. Ebba - som blev magsjuk på lägret och fick åka hem...8 september 2010 kl. 19:28

    Hur gick det med Mats? (katten)
    Blev han ''Mats Svanslös'' eller är han bara Mats? ;)

    SvaraRadera
  7. Sonja, det är flera ingångar då huset förut bestod av fyra lägenheter. Vi har tänkt att göra en lägenhet på halva övervåningen som få separat ingång men de andra blir till oss (ena sidan ren hall och andra sidan hundentré med hunddusch).

    SvaraRadera
  8. Vilka härliga bilder. Vi har oxå en katt, vi tvingar i pencillin varje dag, han har antagligen tandsten. Ska tillbaks till vetrinären, när han ätit pencillinkuren färdig. (vår katt är gammal och har diabetes)

    SvaraRadera
  9. Tack Thilde för alla de fina bilderna som väcker så många goa minnen. Linus och jag har träffat drottning Sylvia idag, hon invigde barnhospice i Stockholm där labradoodeln Livia var med och charmade alla. Nu är det Rita o Elis som charmar alla här hemma när de stormar runt i huset.

    SvaraRadera