24 sep. 2010

Fredagsångest

Alla brukar vara extra avspända på fredagar eftersom det är på gång att bli helg. För mig innebär fredagar ofta resa till en annan ort där jag ska hålla kurs hela helgen (ridkurs förstås). Vissa fredagar är det istället handling och förberedelser för en kurs här hemma istället (jajamen, ridkurs det också). Just denna helgen har jag varken hemmakurs eller bortakurs men trots det kan jag alltså inte släppa min vanliga fredagskänsla. För mig är måndagar den bästa dagen på veckan när man får ta det lugnt efter en lång helg. Lite omvänt va?
Nu är jag förstås inte den enda som inte jobbar måndag-fredags jobb så det är säkert flera därute som känner igen sig.

2 kommentarer:

  1. Jag måste bara tala om hur grymt fina bilder du har/tar på hästarna!!

    SvaraRadera
  2. Stort tack. Just denna bild är det min mamma som tagit med en vanlig hederlig kamera för flera år sedan. De flesta andra är det jag som knäppt och oftast är hästar ett tacksamt motiv.

    SvaraRadera