6 apr. 2012

Glad påsk!

Här hemma har vi badat hundarna och skurat golven inför morgondagens påskmiddag när Stefans familj kommer på besök. Nu får hundarna nöja sig med korta rastningar för om de följer med på en ridtur så kommer både de och golven byta färg igen efteråt (usch för vårlera!). 
Resten av påsken kommer Stefan spendera i huset och jag hoppas må bra nog för att kunna göra honom sällskap där en del. Mitt jobb just nu är att riva tapet i vårt framtida sovrum och Stefan har börjat spackla väggarna i framtida köket. Nu känns det på riktigt att det kommer bli vårt hem så småningom, men den fas då man väljer kuddar till soffan känns fortfarande rätt avlägsen.
Önskar er alla en riktigt fin påsk!

3 kommentarer:

  1. jag har också badat hund i dag och resten av tiden går åt till valparna. är det så här med småbarn också? Jag hinner inte göra något annat än tvätta, diska och äta lite själv och så är det dags att pyssla med valparna igen. Lyckliga ni som har det framför er, på riktigt, med en riktig baby.
    En riktigt glad påsk till er också.

    SvaraRadera
  2. GLAD PÅSK önskar jag er båda!

    Påskkramar från Kajsa

    SvaraRadera
  3. Har följt din blogg då och då, faktiskt mest väntat på ett barnbesked =) hehe. Kände på mig att det skulle bli snart, men huset och allt. Har själv en underbar liten pojke på 10 månader =) livet är underbart med barn!!

    Lycka till!

    SvaraRadera