9 apr. 2012

Ännu mer Bonde söker fru!

Ikväll är det dags för ännu en säsongsstart av Bonde söker fru och självklart ska vi bänka oss här hemma på Hökebo. Jag tycker varje säsong har varit kul att följa men är förstås extra glad i de säsonger som innehållit mycket kärlek. I fjol gick det ju väldigt bra för flera av bönderna och vad jag vet så håller de flesta av paren än. Vi fick ju en glimt av Per-Ola i Lets Dance de senaste två fredagarna, men han var först med att åka ut så det blir inte mer dans för honom i serien. Han gjorde sig ju inte jättepoppis i höstas och blev bara lite mer populär när han gick och gifte sig med vackra Louise. Därför blev jag inte så förvånad att han var först att åka hem eftersom han hade behövt massor av tittarröster efter att ha hamnat på lägst poäng av juryn. 
Ikväll är det en presentation av årets åtta bönder och sedan är det bara att gå in på Tv4.se och läsa mer om du är intresserad av att skicka ett brev till någon av dem. Jag hoppas förstås att alla som ser något de gillar tar den chansen för av egen erfarenhet kan jag säga att det kan gå rätt bra (Det bästa avsnittet hittills!).
Årets deltagare i Bonde söker fru.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar