23 maj 2011

Möhippa

I helgen gjorde jag en liten resa ner till Varberg för att tillsammans med ett rätt stort gäng överraska min vän som ska gifta sig om två veckor. Det blev en jättehärlig lördag och jag ångrar inte en sekund att jag fick spendera alla de där timmarna i bilen på väg ner och upp för jag hade aldrig velat gå miste om den dagen. Vi fyllde dagen med sånt som vi alla kunde göra tillsammans och skippade förnedring och annat hemskt.
Idag är det en vanlig dag här på gården och under morgondagen ska jag upp till Strömsund och föreläsa. Sen är den efterlängtade onsdagen här då jag tillsammans med en kompis drar till Strömsholm för att spendera några spännande dagar på avelsbedömning. Hoppas ni också haft en lyckad helg!
Den blivande bruden fotades en hel del under kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar