21 dec. 2011

Mästerfotografen

Min bror jobbar sedan länge som fotograf och har snart premiär i sin nya studio ombord på jättebåten Tintin. Bor du i södra Sverige så boka in den 24:e februari och var med och plåtas på invigningen. Lite bilder från smygstarten finns på brorsans sida Studiotintin.com
Min yngre syster visade dock att hon också är en fotograf att räkna med när hon var här och hälsade på för ett par veckor sedan. Jag behöver ständigt nya bilder till min hemsida frostimport.com och hon ställde upp och tog lite bilder. Här kommer ett litet axplock av resultatet.
Jag och Rakel hade visst samma färg på "manen".
Saskia tyckte det var lite spännande med fotografering.
Selma och Mimmi på skogspromenad.
Majestätiska Saskia (min systers hund) poserade på gårdsplanen.
Jag tillsammans med ungstoet Rakel (4 år).

5 kommentarer:

  1. Den första bilden va jättefin på dig!=)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder!! Jag önskar dej och Stefan en riktig god jul och ett gott nytt år!! Julkram från Barbro

    SvaraRadera
  3. GOD JUL OCH GOTT NYTT ÄR ÖNSKAR KAJSA TILL ER BÄGGE!

    SvaraRadera
  4. HEJ
    fine bilder:)
    GOD JUL OCH GODT NYTT ÅR:)))

    SvaraRadera
  5. vilka fina vovar..

    SvaraRadera