30 aug. 2010

Dags att leta skor

Nu ska jag snart sticka till Uppsala för att försöka hitta skor som passar min klänning. Jag måste hitta några innan fredag eftersom det är Kristallengalan då.
Mina skor som jag köpte till klänningen gnagde söta lilla hunden Selma sönder efter två dagar. Som tur var så var det rea på rean så de kostade bara 99. Det var inte direkt läge att reklamera dom eftersom det var rätt uppenbart att det var en hund som var skyldig. Vem som var skyldig var lätt att lista ut. små bitar av de vita remmarna låg utspridda över hela hennes hundsäng. Jag borde förstås ha stängt dörren till hallen som vanligt och en hund som Selma kan man inte bli arg på. 
Vilka valpögon va!

3 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg du skaffat, kul att läsa om hur det går för dig och grattis till att du fann kärleken, du och Roger va bäst i bonde, brukar inte titta men gjorde det bara för att du var med :)

    Vet inte om du vet vem jag är men vi hade Reykja på betäckning hos Gaukur för några år sen, det blev en jätte fin silversvart hingst som är 3 år nu.

    Mvh Elinor Engelstoft

    SvaraRadera
  2. Oj kul att hitta din blogg. Jag googlade runt lite och hitta bonde-emmas blogg och genom den hittade jag hit. KUL att läsa om vad som händer med er.
    Kram
    Marita bonde söker fru 2006
    www.bondemicke.se

    SvaraRadera
  3. Så otroligt modig, duktig och lugn du verkade på fortet! Beundran är total! Grattis till segern!

    SvaraRadera