16 sep. 2011

Åland bjöd på inspiration och bastu!

Det blev många timmar hemifrån (från 13.00 på onsdag till 21.00 på torsdag) trots att jag bara skulle föreläsa i 45 minuter men det var det värt. Träffade så trevliga människor och fick lyssna på andras inspirerande berättelser och så hoppas jag att jag själv också spred lite inspiration bland åhörarna. På hotellet fanns självklart bastu och det fick mig att börja drömma om en egen liten bastu i framtiden. Det finns ju faktiskt en stor och bra källare i huset. Ett litet bastuhörn borde man kunna få plats med...
Åka färja är verkligen avkopplande tycker jag.
För 70 spänn får man åka tur och retur Åland.
I Mariehamn utanför hotellet låg en riktigt fin segelbåt.
En sån skulle jag inte tacka nej till!
På onsdagskvällen kollade jag förstås Bonde söker fru på hotellrummet. Oj vad jag led under speeddejten när den charmiga bonden Fredrik blev så nervös att han fick tunghäfta. Minns verkligen hur nervöst det var.
Klar att ta taxi till det gamla Lantbruksgymnasiet för att föreläsa.

2 kommentarer:

  1. Det var riktigt bra! :D
    damn att jag skulle få näsblod mitt under de hela! -.-'

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för att du kom till Åland och föreläste, alla var super nöjda! :)

    SvaraRadera