14 sep. 2011

Idag ska jag åka båt!

Jag har bjudits in att föreläsa på Åland imorgon eftermiddag i samband med skördefesten där som i år har temat Unga entreprenörer (läs om det i lokaltidningen Nyan här) men för att hinna i tid så måste jag ta färjan som går klockan tre i eftermiddag. Det blir en natt på hotell i Mariehamn och som vanligt kan jag redan nu börja längta efter hotellfrukosten (att bo på hotell!). Särskilt efter en morgon som denna då kylen var nästan tom och jag fick vara mer än kreativ för att få ihop något som liknade frukost. För mig är det nästan den sämsta start på dan man kan få. Tänk vad lite juice och yoghurt kan göra skillnad!
Längst till vänster har ni min favorit. Mmmm... mango!

6 kommentarer:

  1. Välkomen till åland jag kommer att finns där och höra på dej..

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vi vill bara tipsa om att Eurosport Televison kommer att direktsända från EM i hoppning från Madrid, den 15-16 september. För närmare information om sändningstider gå in på http://tv.eurosport.se/ridsport/ryttar-em_sto2948988/storynews.shtml


    Med vänliga hälsningar
    Eurosport Television

    SvaraRadera
  3. Välkommen till åland! :)
    Kommer med Liz och hämtar dig från hotellet på morgonen! :D
    Så ses imorgon^^
    Peppat hela veckan inför seminariet ;D

    SvaraRadera
  4. Och jag ska sälja mina hästar och min hästgård. Separationssorg. Du verkar ha kul med dina hästar!

    SvaraRadera
  5. Tack för ett bra föredrag åter igen ..

    SvaraRadera
  6. Kan inte du lägga upp lite bilder och videos på ditt socker söta sto Venus? :D

    SvaraRadera