10 sep. 2010

Mina 5 bästa hundbilder

Jag må vara en hästtjej in i märgen men jag är faktiskt också nästan lika galen i hundar som i hästar. Hos familjen Höök/Blomquist bor just nu den sjuåriga hunden Mimmi (schäfer/pudel korsning) och vår glada unghund Selma (labradoodle) som är 10 månader. Här kommer mina favoriter bland alla hundra hundbilder som tagits.
Viska (min pappas Labradoodle) och hennes kompis Skorpan. Foto: Elenore Larsson
Saskia (min systers Grand Danois), Selma och Viska på Österlen. Foto: Thilde
Lovisa och Saskia på Österlen. Foto: Thilde
Selma 12 veckor gammal på besök hos en kompis i Varberg. Foto: Stefan
Dom ser lite galna ut men visst är det en snygg symmetri! Foto: Thilde

7 kommentarer:

  1. Otroligt snygga foton, sådan action de är i vissa bilder :)
    Måste bara säga att jag gillar dig Thilde å om jag en vacker dag får en dotter ska hon heta Thilde :) efter dig!
    Såg förra säsongen av Bonde söker Fru å gillade dig grymt mycke från första avsnittet! Du utstrålar sådan glädje & energi som gör en Glad. Jag önskar Dig & Stefan allt gott här i livet! Blir de förlovning & bröllop snart? :P Väntar på det ;)
    Kram SaraW 21 år från Luleå.

    SvaraRadera
  2. Vilka otroligt vackra bilder! :)
    Ni ser ut att ha det så underbart med alla djur och det nya vackra huset. Hoppas ni får en mysig helg!

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder du knäpper! Vad har du för kamera? /Erika

    SvaraRadera
  4. Mycket fina bilder Tilde har hund själv älskar hundar. det är livet. ha det bra och hälsa vovvarna. kramizar!

    SvaraRadera
  5. Världens finaste Vichy!

    SvaraRadera
  6. Wow, vilka fantastiska bilder!! Vad för sorts kamera använder du?

    SvaraRadera
  7. Jag har en Nikon D5000 och är jättenöjd med hur enkel den är för en glad amatör som jag.

    SvaraRadera