4 juli 2011

Den snygga avslutningen på video!

Deltagarna på läger 1 var mest så kallade "veteraner" som varit här ett antal gånger tidigare. Endast två av deltagarna var nya här på gården och för en gångs skull var det alltså lätt för mig att lära mig allas namn första dagen (två är lagom på en dag). Dagarna var extremt varma och soliga förutom fredagen som var aningen svalare.
Den avslutande kadriljen gjorde tjejerna riktigt snyggt. Eftersom det regnat lite dagen innan räknade vi med att banan inte behövde vattnas men det blev rätt dammigt när tio ryttare töltade runt. Själv tycker jag det blev precis lagom med "rökeffekter" den här gången. Sju av ryttarna i videon rider på mina lägerhästar och tre rider sina egna (de tre svarta hästarna). Se och njut!

13 kommentarer:

  1. bra video!

    längtar efter Hugur :D

    hälsningar Ida :P

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig fartfylld kadrilj !!
    "dammet" va ju bara såå effektfullt!
    Ha det gott
    Kram
    Ewa o Mjölnir

    SvaraRadera
  3. Blir glad o upprymd då jag ser kadriljen...

    SvaraRadera
  4. kerstin o Erpur Harg5 juli 2011 kl. 12:25

    allt kul att se kadrill Hoppas allt bra med dig o dina Kram Kerstin

    SvaraRadera
  5. Det måste vara någon inställning på din dator som gör att den inte går att visa där. Testa på en mobil eller någon annans dator.

    SvaraRadera
  6. otroligt snyggt!!!!

    SvaraRadera
  7. Hoppas formatet nu är enklare att se oavsett vilken dator man kollar på.
    Stavfelet i början stör jag mig på men att ändra skulle ta lite väl mycket tid så jag får stå ut med det helt enkelt :)

    SvaraRadera
  8. Åhh va duktiga, tårarna rinner :') Tänker på när jag var på läger på islandshästar och hade avslutning :') Hihi :)

    SvaraRadera
  9. Åh fina fina bästaste Fleygur!!! Vi saknar dig MASSOR!!

    SvaraRadera
  10. Han är verkligen en klippa och trivs bra med sin nya vän Hugur ("bara" 21 år gammal). Här går han under smeknamnet "Nalle" eftersom han ser ut som en riktigt nallebjörn.

    SvaraRadera
  11. Härligt att höra att han har fått en kompis!! Nu har vi lilla Leira att "tampas" med.....

    Skönt att veta att han kom till ett superställe!!

    SvaraRadera