14 feb. 2011

Fler listor

För att fortsätta på temat listor så tänkte jag nämna några av mina tidigare inlägg som innehåller listor. Det finns till exempel inlägget: Härlig brevskörd!  

Det är tur att Stefan skrev det där brevet.
Där jag berättar med om när Linda kom med alla breven och tar upp några punkter ur Stefans brev som också innehöll en lista.
I november kändes det rätt mörkt och dystert och jag passade på att pigga upp mig med en lista som hette: Det bästa med vintern!



temat hund som ni märkt är ganska återkommande finns inläggen:
Fem skäl att välja Labradoodle och Mina fem bästa hundbilder.

Som ni märker är det inte ont om listor här på bloggen. 

Idag är det ju alla hjärtans dag och då är det kanske dags att följa den där uppmaningen jag skrev i inlägget Härlig brevskörd och faktiskt skriva ett handskrivet brev. Det var verkligen länge sedan nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar