2 feb. 2011

Oj, va tiden går!

Det känns både som om jag och Stefan alltid varit tillsammans och som om det bara är nyss den där ovanliga sommaren med kameror och speeddater ägde rum. Nu är det faktiskt ett och ett halvt år sedan och det firade vi med att äta pannkakor och sen dricka champagne och sen ha en helt vanligt lugn kväll i tv soffan. Inget jättefirande direkt men det häftiga är att vi båda kom ihåg vilken dag det var. Det som skilde den allra mest från vilken annan dag som helst var att Stefan köpte blommor. Underbart! 
Trodde jag var mer modern än så men att få blommor och champagne går helt klart hem hos mig (och jag gissar att jag inte är ensam). 
Sist jag fick en ros var några dagar innan min födelsedag men de här rosorna betydde mycket mer (om ni läser inlägget Min födelsedag förstår ni varför).
De fina rosorna pryder just nu köksbordet.

3 kommentarer:

  1. Grattis båda två! Visst är det härligt med blommor och champagne, både att få och att ge!

    Ni kommer förhoppningsvis att hålla ihop många år till och har mycket roligt att se fram mot. Förutom att ni har varandra privat är ni båda två härliga förebilder och inspiration för andra. Sköt väl om er!
    /Den ivriga

    SvaraRadera
  2. Ojoj nu har jag en helt annan fråga, visst hade du en istölt tävling förra året, har du nåt på gång?
    Sen säjer jag givetvis grattis till ert härliga förhållande och att ni faktiskt hittade varann och att ni står med fötterna stadigt på jorden till skillnad mot några andra bondesökerfru folk! Grattis till det:-)/ johanna

    SvaraRadera
  3. grattis till er=) förstår precis vad du menar med att det känns som ni varit tillsammans alltid, min sambo och jag har varit tillsammans i 3 år nu och det har gått supersnabbt och samtidigt känns det som det alltid varit vi 2=)
    måste även hålla med inlägget fr johanna, roligt att ni inte går ut så mkt i media om er som vissa andra par som ständigt är med i hänt extra tex...

    SvaraRadera