24 feb. 2011

Mera föreläsningar tack!

Mittuniversitetet i Östersund.


Igår var jag i Östersund över dagen och föreläste på Mittuniversitetet där det under dagen pågick en Karriär Mässa. Verkade vara en hel del aktiviteter och många studenter fick säkert lite inspiration och idéer till vad de ska göra när de går ut i vår. 


Nöjd och glad efter en avslutad föreläsning.

Jag var som vanligt nervös innan jag skulle upp och prata, men samtidigt vet jag att efter ett par minuter när jag kommit igång så trivs jag verkligen med det jobbet. Jag skulle gärna föreläsa oftare om jag fick chansen.
Det var en bra publik och det kändes som att jag lyckades med att pytsa ut lite inspiration till åhörarna i alla fall. 
Ledig tid i Östersund.


Efteråt hade jag lite ledig tid och passade på att strosa runt lite i Östersund och koppla av. Att sitta på café i en ny stad och bara kolla på folk och koppla av är riktigt härligt. Sist jag var i Östersund (Mot Östersund) var det också en föreläsning på Universitetet. Då var det rätt sent på kvällen och det blev till att övernatta på hotell. Att bo själv på hotell tycker jag är ganska trist, men det kan det vara värt eftersom jag är en stor fan av hotellfrukost!

I eftermiddag ska jag bege mig till Enköping och hålla lite lektioner. Vi får hoppas temperaturen då stigit från nuvarande -25 grader. Brrrr!

6 kommentarer:

  1. Vad gullig du är o duktig!
    Helt underbar blogg har du!


    Kram Inga.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket för lektionen! Det va superbra :D
    / Felicia och Fluga :)

    SvaraRadera
  3. Inga, vilken supporter du är! Att läsa dina kommentarer piggar upp varje gång. Tack!

    Felicia, va kul att du gillade lektionen. Jag kommer gärna tillbaka igen och då vet jag var vi ska börja och hur i ska göra. Lycka till nu med din söta häst!

    SvaraRadera
  4. Ja, tack för en givande och trevlig eftermiddag. Skulle behöva din hjälp och inspiration ofta. Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej Thilde jag är bara nyfiken på hur det går med din nya häst från Island, har du fått hem snyggingen än?
    Mvh Anna

    SvaraRadera
  6. Abba har inte kommit, men planet beräknas gå den 5:e mars så nu dröjer det inte länge.
    Det ska bli så spännande att få hem henne!

    SvaraRadera