20 mars 2011

Alla tanterna får egen sida

Nu har jag varit sjuk i några dagar och vad kan man bättre ägna tiden åt än att satsa lite på hemsidan som hamnat lite i skymundan sedan bloggen kom. Nu finns en sida uppe som jag länge planerat att utforma. Det är en sida med alla mina avelsston och så småningom kommer den utökas med samtliga stons avkommor (varje sto kommer få en egen avkommesida). 
Vissa finns ju kvar i min ägo och har därför fotograferats en hel del men många är sålda och allt jag har är fölfoton. Till er som äger föl födda på Hökebo som vill jag nu skicka ut en önskan om att få bilder till stonas framtida avkommesidor.
Idag skulle jag åkt till Torsåker och hållit kurs men den fick flyttas några veckor pga av att jag fick den här eländiga förkylningen. Bara att gå uppför trappen i huset gör mig andfådd så en hel dag på fötter skulle nog inte kroppen ställa upp på.
Mina avelsston har fått en egen sida. Du hittar den här.

4 kommentarer:

  1. Oj stackars dig, vila, vila,vila och hoppas du kryar på dig av vårsolen.

    SvaraRadera
  2. Leista var ett fint sto. Samma stam som min Baldur nästan. Lite kul att han åxå har 4 vita strumpor ;)

    SvaraRadera
  3. Krya på dig!
    Kul med en "tantsida" men du måste ha toppenhästar. Efter att ha läst om dem så verkar inga ha något mer att önska? Likaså när det gäller lägerhästarna, idel lovord. Önskar alla hade sån tur med sina hästköp..

    SvaraRadera
  4. Dom är faktiskt underbara hela bunten men jag är väl ungefär lika objektiv som många är med sina egna barn :)
    Att jag sedan är rätt noggrann med att sälja de som inte passar i tex. verksamheten och prova ut dom nya noga gör att nivån hålls rätt hög.
    Tror att beskrivningen av mina lägerhästar inte skulle vara helt olik min även om den kom från läger och kursdeltagare (hoppas jag i alla fall).

    SvaraRadera