5 okt. 2010

Mot Östersund!

Idag ska jag köra till Arlanda för att sedan via flyg ta mig upp till Östersund för att föreläsa på något som heter "Equiz - Live your dream".
På deras hemsida går att läsa att initiativtagaren är Stiftelsen Entreprenörsskap som enligt hemsidan "I snart 15 år har arbetat för att skapa opinion och uppmärksamma vikten av ett fungerande entreprenörsklimat.

Låter som att det kan finnas en del spännande och inspirerande folk på plats om man läser i listan över medverkande och det känns kul att vara en av dem idag. Sedan jag fick Anders Walls stipendium (läs mer om det i inlägget "När jag mötte kungen" ) har jag fått en del föreläsningsjobb. Det har varit i alla möjliga sammanhang. Bland annat på Landshypoteks regionsmöte, Eget företag mässan,  Hästföretagarforum på Göteborg horse show, Agria veckan och självklart (som den bonde jag är) även åt LRF.


Det är verkligen kul att komma ut och inspirera folk och det är något jag hoppas kunna göra ännu mer av i framtiden. 


Bilden när jag rider Örn brukar få avsluta när jag föreläser. foto: Ingela Bjurenborg

2 kommentarer:

  1. Jag tänkte passa på att gå och lyssna på dig när du kommer till Hudik.

    Ska bli riktigt spännande:)

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar bild på dig och Örn!!!

    SvaraRadera