4 okt. 2010

Bilder från helgen

Tänkte lägga upp lite mer bilder från helgens ridkurs på Ekhaga utanför Vadstena. Igår kväll var jag så trött att bara en bild från paddocken kom in här på bloggen, men här kommer lite mer.  
Hela gänget förutom tjejerna från V-ås som åkte lite tidigare på söndagen.
Rummet jag bodde i på Ekhaga.
Påklädd! Det gäller att ha många lager när det ska kursas.
Tjejerna från Västerås lånade varsin häst. För mig var det kul att
återse en gammal bekant i stoet Rökkvadís (till höger) som stått här
på gården på träning och försäljning i några månader i våras/somras. 
Hélène och hennes Draumur blev riktigt bra på T2 under det sista
passet.
(För er som inte är lika islandshästfrälsta som jag kan jag berätta
att det är när man rider på lös tygel med enhandsfattning i härlig tölt).

Samma som jag tävlade i på lagtävlingen - se bilder här , här och här
Jättekul att läsa på Ekhagas blogg att deltagarna är nöjda med helgen.

1 kommentar:

  1. Hej Tilde.. Tack för T2.. Har börjat med isläningar efter ridit halvblod i många år.. Alla förkortningar är svåra tycker jag.. Men skönt när det finns en liten notis efter som det gjorde hos dig.. Tack och lycka till!

    SvaraRadera