14 dec. 2010

Förkyld och hängig

Känner mig lite grå idag trots min rosa sjal.
Japp, nu var det min tur att få förkylningen som Stefan just blivit kvitt. Trots de nya elementen så behåller jag mössan på inne idag. Idag har jag som tur var hjälp på gården av mina två praktikanter från real Gymnasiet så jag kan hålla mig inomhus större delen av dan och slipper ut och frysa

En förkylning är dessutom ett mycket bra skäl till att dricka varm glögg så jag har det faktiskt ganska lugnt och skönt (och massor av bullar!)

5 kommentarer:

  1. Krya på dig Thilde!Syns att du är förkyld, jättebra blogg har du!

    Kram Inga.

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Hoppas på att det värsta gått över till imorgon. Har som tur var kunnat ta det riktigt lugnt idag och ser fram emot en riktigt myskväll.

    SvaraRadera
  3. kryga på dig Thilde

    SvaraRadera
  4. Krya på dig!
    Värme är på väg ;-)

    SvaraRadera
  5. Krya på dig! Du har en superfin blogg!

    SvaraRadera