20 dec. 2010

Fångarna på fortet

I somras var jag ju med och tävlade i Fångarna på fortet med mitt bondelag (läs mer i inlägget: Ikväll gäller det!) och direkt efter att den säsongen spelats in så anlände en ny samling folk som deltog i den andra säsongen. Häromdagen såg jag reklamen att det snart börjar igen med en ny säsong (juldagen) och det ska bli kul att följa. Nu ska de sända ett avsnitt i veckan vilket är toppen istället för tre avsnitt per vecka som förra säsongen då jag var med. Trist att det var över på två veckor. 

Under våra dagar nere i Frankrike så tog jag knappt några bilder utan förlitade mig helt på Petter (bonden Karl-Petter) i mitt lag som var flitig att fota. Idag anlände så bilderna från resan och det var riktigt kul att kolla igenom och minnas. 
Mickey dee, Fredrik Karlsson, Sara Lumholdt, Peter Larsson,
jag och Peter Gustafsson, en av dagarna innan det var tävlingsdags.
En otroligt häftig sandskulptur på stranden.
Peter och Gunde matchade varandra i grönt. Lagledare
för vårt lag var just Gunde och han var grym på att peppa alla.
Önskar verkligen att jag fick chansen att vara med igen för det var så otroligt roligt. Något jag inte skulle vilja göra om är mitt bungyjump. Se hela hoppet i inlägget: Det läskigaste jag varit med om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar