31 dec. 2010

Jag önskar mig...

Av 2011 önskar jag mig bland annat:
  • Att vi får flytta in i vårt nya hus
  • Att alla föl föds friska 
  • Att Ess blir godkänd som avelshingst
  • Att Selma får sin första kull Labradoodle valpar
  • Att jag får fortsätta vara kär
  • Och mycket, mycket mer.... jag gillar att drömma!
Sirkus från Hökebo (ett av mina föl från 2010)

Mest av allt önskar jag förstås allt gott till min familj och mina vänner!
Hoppas era drömmar också går i uppfyllelse 2011 och jag tänker se till att mina gör det!

5 kommentarer:

  1. Nu har jag ordnat så alla era drömmar går i uppfyllelse och dessutom så att ni får ha många dagar med goda stunder då ni bara gläds åt livets oförutsägbarhet.
    Kram och ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  2. May all your dreams come true!!!

    Hoppas att ni hade en harlig kvall, men vad mer kan man onska sig an goda vanner, god mat och borjan pa ett helt nytt frascht ar...

    Andriette
    PS: Har forsokt skicka ett par emails angaende Visla och fortsatt uppehalle, men kanske har de kommit bort pa vagen...forsoker igen eller ringer snart!
    A

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År till Er!

    Hoppas att dina drömmar slår in och att sockorna värmer skönt i kylan ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Önskar er båda Gott Nytt År! (i efterskott) Hoppas alla era önskningar slår in i år.

    SvaraRadera
  5. Hoppas önskningarna slår in! Jag har också en hel del önskningar för 2011 :) God fortsättning på det nya året! Kram Tiina

    SvaraRadera